ShareThis

Homee

Search This Blog

Shqipëria, vendi më homofob i Europës

Wednesday, March 27, 2013


Shqipëria është vendi më homofob i Europës, vlerësoi një raport i Fondacionit “Shoqëri e Hapur” (Open Society), publikuar ditën e hënë.
Sipas këtij raporti, vendi ynë është ai që më pak aprovon stilin e jetesës së çifteve homoseksuale, biseksuale, transeksuale apo lesbike.
Sondazhi i “Open Society” u realizua në 30 vende europiane dhe në Shqipëri, më shumë se gjysma e popullsisë, ose 53% e saj, u përgjigjën se “anëtarët e komunitetit LBGT nuk duhet të kenë të drejtën të jetojnë në mënyrën që duan”.
Nga ana tjetër, vendet më liberale për zgjedhjet seksuale janë Suedia e Holanda, ku vetëm 3% e popullsisë janë të mendimit se anëtarët e komunitetit LBGT nuk duhet të shprehin hapur preferencat e tyre seksuale.
Duhet thënë se me përjashtim të Kroacisë, Shqipëria ishte vendi i vetëm i Ballkanit Perëndimor i marrë në studim, në një rajon ku besohet se homofobia ka përqindjet më të larta, krahasuar me të gjithë vendet e tjera europiane.
 

Blogger news

Blogroll

Live Kosova

Most Reading

Blogger templates