ShareThis

Homee

Search This Blog

Bleona do të performojë në “White Party”

Friday, March 22, 2013

Bleona Qereti do të performojë në festën vjetore “White Party 2013″, ku pritet të sjellë si premierë këngën debutuese për SHBA.
Bleona Qereti
“Do të jem në ‘White Party’ që është festivali më i madh i homoseksualëve në Kaliforni. Më pëlqen të performoj përpara turmave homeseksuale, ata janë të gjithë të lidhur me anën e shkëlqyer të muzikës dance dhe unë gjithmonë mezi pres performimet përpara asaj turme, pasi që e di se të gjithë ne do të argëtohemi”.
“Unë mund të garantoj se do të bëj shfaqjen më të mirë që kanë për të parë atje, sepse unë nuk mund të pranoj që kushdo tjetër të bëjë performancë më të mirë se unë”, ka thënë Bleona.
Ngjarja do të zhvillohet nga 29 marsi deri më 1 prill në Palm Springs, Kaliforni, ndërsa krahas Bleonës, e cila do të performojë më 30 mars, aty do të jenë edhe yje të tjera si Carmen Electra, Ana Matronic nga “Scissor Sisters” dhe Alexis Jordan. 

 

Blogger news

Blogroll

Live Kosova

Most Reading

Blogger templates